رئال مادريد @ realmadrid

رئال مادريد @ realmadrid
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد @ realmadrid و آدرس realmadrid.cf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 كاكا كه اكنون در تعطيلات در برزيل به سر مي برد ، در مصاحبه با روزنامه "او استاديو سائوپائولو" گفت كه فصل گذشته سخت ترين فصل دوران فوتبالي او بوده است . گفت كه دروغ است كه مي گويند با مورينيو مشكل داشته است :" او خيلي به من كمك كرده است " اعلام كرد كه در كوپا آمه ريكا حضور نخواهد يافت و همچنين نيمار هم مستعدترين بازيكن فوتبال برزيل است كه به زودي راهي اروپا خواهد شد . 

فصل را چطور ارزيابي مي كني ؟
از نظر شخصي ، سخت ترين فصل دوران فوتبالم بود . از نظر تيمي مي توانم بگويم كه خوب بود ، با كنار زدن بارسلونا ، كوپا دل ري را برديم ، به نيمه نهايي چمپيونزليگ رسيديم و ليگ را با عنوان دومي به پايان رسانديم . البته اين براي باشگاهي با حد و اندازه هاي رئال مادريد كافي نيست . 

تو در جام جهاني 100 درصد نبودي ، بعد به تعطلات رفتي و در رئال مادريد هم پس از دو ، سه تمرين ، زير تيغ جراحي رفتي . چرا قبل از تعطيلات عمل نكردي ؟
راستش نمي خواستم دوباره عمل كنم . من پس از جام جهاني در سائو پائولو معاينه شدم و پزشكان احتمال جراحي شدنم را ديدند . وقتي به ايالات متحده رفتم ، تست هاي پزشكان رئال مادريد هم همين را نشان داد و بعد نزد متخصصي در لس آنجلس رفتم كه او هم گفت نياز به جراحي هست .

اكنون از نظر بدني آماده شده اي يا هنوز مصدوميت فتق اذيتت مي كند ؟
مصدوميت فتق ديگر وجود ندارد اما زانويم 100 درصد نيست چرا كه دو بار جراحي كرده ام . هميشه بايد حواسم خيلي جمع باشد تا ديگر دچار مشكل نشوم ...

اخيرا گفته بودي كه به هواداران رئال مادريد بدهي داري . فكر مي كني كه مي تواني آن را فصل بعد بپردازي ؟
هنوز نتوانسته ام انتظارات را بر آورده كنم . نه فقط در مطبوعات ، بلكه همين طور از سوي هواداران و خودم . اميدوارم كه بتوانم به كارهاي بزرگي در رئال مادريد دست بزنم . بر خلاف حرفهايي كه مي زنند ، مورينيو كمك زيادي به من كرده است .

در اين جا اخباري منشتر مي شود كه از اين كه بازي نمي كني خيلي از مربي ناراضي هستي ...
حتي مي گفتند كه رئال مادريد من را نمي خواهد . هيچ كدام از اين ها درست نيستند . هيچ كدام درست نيستند . او با من خيلي روراست است ، تصميماتش قاطع هستند ، نه تنها در مورد من ، بلكه با كل تيم . فقط مي توانم تشكر كنم .

شايعات زيادي در مورد آينده ات وجود دارد . در رئال مادريد مي ماني ؟
صادقانه بگويم كه خواسته ام همين است . پيش از آمدن به برزيل با مورينيو و مسئولان باشگاه صحبت كردند و آنها به من گفتند كه تعطلات آرامي را سپري كنم . اميدوار به حضور به پيش فصل هستم . از زماني كه به رئال پيوستن شايعات زيادي پيرامونم وجود داشت و مرا دور و بر ده تيم مطرح كردند ، اما مي خواهم در رئال مادريد بمانم و مي مانم . من تازه در دوران فوتبالم 10 ساله شده ام و مي دانم فوتبال چطور است . نا اميد نمي شوم . يك روز از من تعريف مي كردند و حالا بد مي گويند . در فوتبال نظرات متفاوتي وجود دارد اما من ياد گرفته ام كه متعادل باشم و ارزشهاي خود را مي دانم . براي من ، مهمترين چالش بازگشت به سطحم در ميلان است . مي خواهم به همه نشان دهم كه چه توانايي هايي دارم . 

تيم ملي چطور ؟ صحبت ها با منزس چطور بود ؟
دو مكالمه خيلي كارساز با او داشتم . يكي در اكتبر در مادريد و ديگري تلفني در مي . در آخري گفت كه بهتر است در كوپا آمه ريكا حاضر نباشم تا بتوانم ريكاوري كنم . مي خواهم كه به تيم ملي برگردم اما درابتدا بايد در رئال مادريد خوب باشم .

رويايت حضور در جام جهاني 2014 در دوران اوجت است ؟
اميدوارم كه اين فرصت را داشته باشم اما نمي دانم كه در طول سه سال آينده شرايط چگونه پيش خواهد رفت .

گانسو ، نيمار و لوكاس را چطور مي بيني ؟
آنها مدتي در برزيل خواهند بود .توانايي بي بديلي دارند . به نظرم نيمار كمي از بقيه جلوتر است اما هر سه آنها فوق العاده هستند .
 


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, ] [ 18:12 ] [ محمد رضا كاكا (محمد رضا مختاريان) ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان اميد وارم لحظات خوشي را سپري كنيد.
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دستبند اسپرت استقلالعینک پلیس اورجینال مدل S8180