رئال مادريد @ realmadrid

رئال مادريد @ realmadrid
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد @ realmadrid و آدرس realmadrid.cf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 به گزارش نشریه بیلد، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی رئال مادرید، با مدیر برنامه های ایرانی اش، رضا فاضلی قطع همکاری کرد.

این نشریه ادعا کرد که مصطفی اوزیل، پدر مسوت اوزیل در این مسئله نقش زیادی داشت و از این به بعد خود به عنوان مدیر برنامه های پسرش فعالیت خواهد کرد.
این اتفاق در حالی روی داد که فاضلی از 5 سال قبل و زمانی که اوزیل بازیکن گمنامی بود، مدیر برنامه های او شده بود و نقش مهمی در پیوستن او به رئال در سال گذشته داشت. 
فاضلی از این اقدام اظهار تعجب کرد، ولی اظهار داشت آن را خواهد پذیرفت و اقدام صورت گرفته تاثیری در مناسبات دوستانه‌اش با مسعود اوزیل نخواهد گذاشت.
این نشریه سپس از قول مصطفی نوشت: من همیشه در مهم‌ترین‌ تصمیم‌گیری‌های مربوطه سهیم بودم یا اینکه خودم تصمیم نهایی را می‌‌گرفتم. من همیشه مهم‌ترین فرد از جانب مسوت بوده‌ام. 
این نشریه ادامه داد: قبلا در دورانی که اوزیل بازیکن شالکه بود (سال 2005 تا 2008) مصطفی در مذاکرات نقش داشت.به عنوان پدر او به‌ طور قطع مهم‌ترین مشاور مسعود به شمار رفته است. 
این نشریه معروف ژرمن‌ها از قول فاضلی چنین نوشت:" این اتفاق از منظر شخصی باعث حیرتم شد. پدرش می‌خواست خود به تنهایی مشاوره دهد. پس من و مسوت آن را باید بپذیریم. دوستی ما حتی پس از این اتفاق به قوت خود باقی خواهد ماند. من برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم."
نشریه آلمانی همچنین تاکید کرد از دست دادن اوزیل برای فاضلی یک ضربه است. هرچند که او اکنون نوری شاهین و حمیدآلتین توپ ، دو بازیکن دیگر بوندس‌لیگا را به رئال‌مادرید انتقال داده است، ولی اوزیل مهم‌ترین مشتری‌اش بود. در این حال این نکته که اوزیل پدر، مجوز فیفا را در اختیار ندارد، مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند زیرا مطابق قوانین فیفا، یک عضو خانوادگی بازیکن می‌تواند بدون مجوز مدیر برنامه بازیکن شود.

   
 



علی دایی امروز در مصاحبه ای با روزنامه تماشا اعلام کرده بود که وی منتظر خریداری راه آهن ازطرف حسین هدایتی است. اما با اعلام خبر خریداری راه آهن از سوی یک شرکت خصوصی یکی دیگر از شانس های هدایتی برای تیم داری در لیگ برتر از بین رفت.

به گزارش سایت گل نزدیکان حسین هدایتی از تعجب و عصبانیت وی از فروش باشگاه راه آهن گفته‌اند. هدایتی قصد داشت فردا، برای نهایی کردن خرید راه آهن بدون بدهی، وارد عمل شود و این جمله رابارها نزد دوستانش تکرار کرده بود.

 

به گزارش گل در حال حاضر تنها گزینه وی برای کوچ دسته جمعی تیم نفت تهران است که شرایط کاملا عجیب و غریبی دارد و تمرینات این تیم به دلیل کشمکش های انتقال به اراک تعطیل است. امروز همچنین شنیده شد بازیکنانی مثل فریدون زندی، حسین کاظمی، سوشا مکانی و... که به امید تیم‌داری هدایتی منتظر وی بودند، به فکر دریافت رضایتنامه و جدایی از این سرمایه‌دار معروف فوتبال ایران هستند. کسی که خواب‌های تعبیر نشده‌اش بسیاربیش ازکارهایی است که در فوتبال ایران انجام داده است.

   
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 تير 1390برچسب:, ] [ 8:50 ] [ محمد رضا كاكا (محمد رضا مختاريان) ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان اميد وارم لحظات خوشي را سپري كنيد.
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دستبند اسپرت استقلالعینک پلیس اورجینال مدل S8180